دلنوشته
پدر...! پدر جانبازم
آهای مایی که ادعا داریم ...چرا ؟! عکس شهدا را می‌بینم، ولی عکس شهدا عمل می‌کنیم ...
نوشته شده در تاریخ یک شنبه 21 خرداد 1391 توسط رقيه علي نيا

جان فدا

شدند براي آزادي وسر بلندي ايران .

 ايراني آزاد ورها از قيد وبند،براي من ،براي تو،براي ما.جان فدا شدند كه ما زيريوغ

استكبار سر خم نكنيم.

اي كسي كه داستان خون هاي چكيده در وطن را برايم تعريف ميكردي،از تو بيشتر

از اندازه آن خون هاي چكيده متشكرم.

باباي من ، اين بار دلنوشته ام تكرار مكررات نيست.اين بار ميخواهم ناگفته هاي دلم

را به گوش تو بخوانم. شايد اين حرف ها ، حرف دل همه ي فرزندان باشد.

باباي من ، دلم از مردمان شهر گرفته،ازمردماني كه امثال شما را فراموش كرده اند،

از مردماني كه مي پندارند جنگ ومردمانش افسانه اي بودند در گذر زمان.

آيا جوانان امروزي مي توانند شما را درك كنند كه جانبازيد و جان ها ستانده ايد؟

اما عروجتان بر روي تخت ها رقم خواهد خورد.

اين دردي كه داري ميكشي با قرص هاي خواب كه خوابت كرده اند.روزگار بي وفا

قلب تو را سوزانده است. خواب ميبيني كه نفس در سينه ات تنگي ميكند

پدر جان،دوست دارم دل زمستاني ام در روزهاي سخت ، زير سايه ي درخت ها  با

تو بهاري و زيبا باشد.

پدر جان،فروغ نگاهت آيينه ي آرزوها، دلت درياي مهرباني و گفتارت زلال باران ، با

بودنت چه صبورانه بر بالهايم مرهم گذاشتي و پرواز را به من آموختي.

باباي من،ميداني عيار سنجش مردم براي فرزندان شما چيست؟

عياري از جنس سهميه، از جنس دانشگاه ،از جنس خانه و گچ وسيمان وآهن!

كاش عياري ديگر داشتن براي شناخت ما!

اي خورشيد زندگانيم! اي فروزنده تر از خورشيد،تورا دوست دارم وبر دستان پر

زمهرت بوسه ميزنم .

اي مهربان مهربانان،اي دلسوز دلسوزان،با تمام وجود دوستت دارم وافتخار ميكنم

كه فرزند چنين دلاوري هستم.

تو سالها پيش تلاش و مقاومت كردي ومن امروز به تو افتخار ميكنم،حالا من، امروز

تلاش ميكنم تا سال ها بعد تو به من افتخار كني.

پدر عزيزم!سپاس گذاري ،واژه ي كوچكي است در مقابل لحظه هاي ايثارت،دوستت

دارم تا بينهايت.

وبه نشانه ي ادب واحترام در مقابلت سر تعظيم فرود مي آورم و ميگوييم پدر به وجودت

افتخار ميكنم.


نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت2:44---31 خرداد 1391
مردان خدا پرده پندار دریدند یعنی همه جا غیر خدا هیچ ندیدند

هر دست که دادند همان دست گرفتند هر نکته که گفتند همان نکته شنیدند
پاسخ: وای بــر جــا مــانــدگان بعـد جنگ عــده ای آلــوده ی هــرگــونـه ننگ عــده ای لا مــذهــب مــؤمــن نمـا دلخوش این کــاخ های رنــگ رنــگ ممنونم وحید جان


به یاد روح الله
ساعت12:32---25 خرداد 1391
جانباز ها کم از شهدا ندارند


شهید تیر خورد و رفت ولی جنباز مانده با درد های دوران جنگ و خاطرات رفاقیش


یاد بچه های جنگ همیشه باید زنده باشد


موفق باشید
ممنون که سری به وبلاگم زدین


مجتبی
ساعت23:08---24 خرداد 1391
خیلی قشنگ و با احساسهپاسخ:ممنونم که به وبلاگم سر زدی

مریم
ساعت19:03---22 خرداد 1391
این زندگی قشنگ من مال شما

ایام سپید رنگ من مال شما

بابای همیشه سالمم را بدهید

این سهمیه های جنگ من مال شما




پاسخ:مريم خانم خيلي قشنگ بود ممنون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







قالب وبلاگ